wintersport, levensgevaarlijk - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu wintersport, levensgevaarlijk - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu

wintersport, levensgevaarlijk

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tey

10 Februari 2009 | Frankrijk, Risoul

Na heel veel cm sneeuw(ongeveer 70 cm) ben ik nu kreupel. Ik heb 1,5 week elke dag geboard, off piste, dus door heel veel poeder gereden, echt te gek. Maar dat gaat wel eens mis, na een paar stenen geraakt tehebben moest ik mijn nieuw boardje alweer repareren, en toen ik in de poeder over een vlak rechtstuk ree, zag ik daar een klein schansje, dus wat denk je? Idd, ik erover heen, alleen mijn nose vant board dook onder in de poeder dus ik maakte ongeveer 3 salto's door de poeder, en bleef ff liggen daarrna. Dus iedereen die bij me was riep op me of ik nog leefde en ze kwamen aangestormt om me te helpen, maar er was niks ergs, ik lag gewoon zo diep in de poeder dat ik me nauwelijks kon bewegen en ook geen lucht kreeg omdat ik sneeuw binnenkreeg en half aant stikken was, maar ik kon mijn gezicht nog uitgraven dus er kwam ff geen geluid uit me dus iedereen dacht dat ik half dood was ofzo.
Maar toern ze bij mij waren moesten ze best lachen, een gezicht en een snowboard uit de sneeuw en dat wast.
Dus ze zijn maar met 2 man gaan graven om mij eruit te krijgen.
En gister ben ik ook op mijn gezicht gegaan en knalde met mijn elleboog keihard op mijn knie, dus mijn knie is blauw en er zit een ei op, dus ff een paar dagen niet boarden.
Leuk he wintersport?
Donderdag ga ik naar vizille om met het hele Experts in snow team te "vergaderen" int sportura hotel, dus met overnachting,
Maar tot zover ff mijn week, het bevalt nog goed en in tegenstelling tot heel veel volk hier mag ik niet klagen want veel mensen breken hier van alles en dit is de eerste keer dat ik wat heb in 2,5 maanden in de sneeuw.
Oja mam ik ben zoveel kapotte ski's enzo aant sparen ik moet straks een vrachtwagen huren om alles tot in grevenbicht te krijgen maar dat komt goed


  • 10 Februari 2009 - 16:12

    Sanne Slabbers:

    Ha kreupel menneke!

    Haha! Vind je verhaal vanuit hier wel grapig klinken eigenlijk.. hehe! Mer stiekem ook wel weer een bietje akelig. Bah, jak! Als je zo onder de sneeuw ligt lijkt me ook niet echt prettig.. Maar je hebt redders in nood daar, dus dat is ideaal woh! :D Haha! In ieder geval wel rielekst dat er zoveel sneeuw is gevallen zeg! SUPER! En je land meestal wel zach dan.. Mmm.. Ik heb ook weer zin om te gaan! Pff.. Nog efkes wachten én zondag weer een voorproefje in Landgraaf!

    Nou, iig sterkte met je ei op de knie en ver contacte woh!

    Joew baaaaaaaaaiii, xx San

    PS Valt wel op dat ik steeds de eerste ben die reageert he.. haha!

  • 10 Februari 2009 - 19:31

    Mamatey:

    hoi lieve Tey.
    Was even schrikken, ooit moet eens de eerste keer zijn wat deuken en bulten betreft, je hebt weer eens een beschermengeltje gehad,meedere in jouw geval, geef ze maar een pintje op onze kosten en biss voorzichtig mit dien kneuk.
    Ben het ook eens met bovenstaande wat Sanne geschreven heeft, grappig, ook akelig....
    Dus... ik kan het hele zorgcentrum in december gaan versieren met ski`s?
    Zou te gek zijn....en daar kerstballen in hangen en ijspegels en sneeuwballen en ijsterren...en.....Super
    Valt wel op dat wij steeds de tweede zijn die reageren he...haha.
    Leuke reactie van Sanne.
    Tot gauw en dikke knuffel van ma (en pa)

  • 20 Februari 2009 - 13:49

    Mamatey:

    Hoi lieve Tey.
    Alles okè?
    Nederland zal dit weekend wel binnenstromen.
    De carnavalsvakantie is begonnen, dus....ook wij hebben de koffers gepakt.
    Je weet dat we helemaal naar Valkenburg gaan met Karin en Hans. Mobiel zijn we te bereiken.
    Het carnavalspekske van mij zit ook in het koffer, ik moet dinsdagmiddag toch nog even werken, afsluiten van het carnavalsgebeuren.Hiep hoi.
    Ben blij dat het achter de rug is......dan heb ik carnaval genoeg gehad.
    Tey, doe alle limburgers de groetjes, heb je wat te doen, hum hum.
    Tot bels en dikke knuffel van ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tey

mijn franse telefoon nummer is 0033-646263340, hier ben ik zo goed als altijd op berijkbaar

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 12284

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: