alweer juli - Reisverslag uit Mimizan, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu alweer juli - Reisverslag uit Mimizan, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu

alweer juli

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tey

13 Juli 2009 | Frankrijk, Mimizan

hallo daar

Ja we zitten weer in juli, tijd vliegt als je lol maakt, ik heb nog helemaal geen besef dat ik weer zolang hier ben.
Maar sinds deze week zitten we vol, das dus ongeveer 180 gasten, dus ik heb het weer lekker druk met alle volk hier. Elke avond flink feesten hier met iedereen, dus reuze gezellig en vermoeiend.
De golven zijn na een rustige periode weer flink opgelaaid sinds vandaag, dus in het nederlands zijn de golven nu zo'n 2,5 meter, das best hoog maar ook weer een uitdaging, de temp is ook lekker, om 10 uur elke morgen drijf ik mijn caravan uit, gelukkig moet ik elke dag om negen uur eruit dus dat scheeld weer veel drijfwerk
Oja ik ben gedegradeerd kwa baan, ben mijn bedrijfsbus kwijt en zit nu vast in mimizan, nee ik was erantwoordelijk voor elk breakloose camp, maar het werd zo druk met alles dat ik geen tijd had voor mijn eigen werlk in mimizan, ik stond om 10 uur savonds nog fietseen te maken. Maar dat is nu over, ik ben nu in mimizan dus ik heb eindelijk mijn werk hier klaar en kan me richten op het verhuur en onderhoud van alles in mimizan, een ander collegaatje rijd nu met het busje van hot naar haar. Dus eindelijk tijd om te surfen, strandhangen, uitgaan, en gezellig doen met de gasten en 1 bepaald persoontje van de Oneil crew, das Laura das echt nou al sinds een week of 3 mijn maatje, we doen veel samen, heeel veel samen.
En het surfen gaat ook goed, heb nu een dikke neus heb er gister een surfboard op gekregen dus ik lag in de zee met een bloedneus, nou echt een bloedneus het gutste eruit, en nu issie dik en heel gevoelig
Levensgevaarlijk dit leven.
Nou dat wast weer zo'n beetje, oja en nee ik ga geen bar ergens bouwen daar ben ik wel een beetje klaar mee onderhand

xxx groetjes van het bloedheete mimizan

  • 13 Juli 2009 - 18:00

    Mamatey:

    Yes, ik ben de eerste.
    Laura???????? foto.......gedegradeerd....dikke neus.....bloed.....onderhoud van ALLES....feesten....surfen....surfboard op het hoofd krijgen.....surfboard op zijn neus krijgen....en oh ja, ook nog hard werken!!!!!
    Mensen vragen vaak aan mij:" wat doet je zoon daar in Mimizan".
    Zit met mijn antwoord goed in de buurt.
    Tey,nog minder dan 5 weekjes...verheug me al
    om je weer te zien.
    Verzoekje van pa: KIEK OET...en knuffel van ma

  • 14 Juli 2009 - 11:59

    Hans En Karin:

    Wat een verhaal....
    Nu weet ik precies wat je daar allemaal doet, het is niet alleen maar werk lees ik wel. Moet kunnen toch!!!
    Leuk om een écht maatje te hebben en dat ze Laura heet is natuurlijk helemaal leuk. Geniet ervan.....
    Hier alles prima, nog 2 weken en dan gaan wij ook onze carvan voor 3 weken achter de auto hangen, heerlijk vooruitzicht.

    Vele groetjes van Karin (Hans is aan het werk, moet ook wat geld binnen komen!!!)

  • 16 Juli 2009 - 10:12

    Pa:

    Korte maar indrukwekkende impressies. Afbeeldingen zeggen 100 x meer dan woorden. Dikke neus, golven, surfen,.... waar zijn de foto's?
    enne ... kiek oet manne!
    ps. van het harde werken hoef ik geen foto's. Dat ken ik wel (dat zie ik anderen wel eens doen)

  • 25 Juli 2009 - 14:19

    Loode:

    Haha klinkt als heel veel lol en een serieuze relatie met Laura als je al over haar post. Waar blijven de foto's en de jackass filmpjes :-) Nog veel plezier en blijkbaar ben je er over 3/4 weken weer. Das snel, ik dacht die zit er wel tot eind september.

    Korte update over hier in Mestreech: Gaat goed, werk is super, voor de feestdagen heb ik een heel huis met 3 slaapkamers en riante tuin (voor maastricht zijnde). Sporten is ook nog steeds super alhoewel ik helaas nog niet mag starten met sportinstructeur cursus :-( Nou dat was het weer want gebeurt hier niet superveel interessante dingen.

    Groetjes en tot snel

    Loode

  • 27 Juli 2009 - 20:26

    Mamatey:

    Hoi Loode.
    Leuk dat je steeds reageert...maar......ik denk dat je erop moet rekenen dat Tey pas half okt weer thuis komt en blijft (voorlopig wonen bij zijn pa en ma).
    Zijn pa en ma (ik dus) gaan half aug. 2 weken naar Tey toe en dan kunnen we zien of het allemaal waar is wat hij hier boven schrijft.
    Ik houd je op de hoogte.
    Groetjes Martha

  • 15 Augustus 2009 - 22:30

    Loode:

    ik vond jet al snel dat hij terug zou zijn, veel sneller dan vorig jaar vandaar mijn verbazing :-)

    MAar waar blijven al die foto's :-) Jullie zitten nu zeker lekker in zuid frankrijk te genieten van de zon

    groetjes Loode

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tey

mijn franse telefoon nummer is 0033-646263340, hier ben ik zo goed als altijd op berijkbaar

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 12296

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: