zon, nog steeds - Reisverslag uit Mimizan, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu zon, nog steeds - Reisverslag uit Mimizan, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu

zon, nog steeds

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tey

17 Augustus 2009 | Frankrijk, Mimizan

hoi hoi

heel lang niks laten horen van mezelf, ik ben slecht bezig.
Maar tis nog steeds warm hier en nog steeds een zee hier dus gaat goed.
Tis nu lekker rustig hier, er zijn maar 50 gasten in plaats van 180 2 weeken terug, en Laura mijn maatje is naar huis, snik snik.
Maar ik heb wel de Mexicaanse griep overleeft, want iedereen om mij heen werd ziek daarvan en ik niet om de een of andere reden. We hebben ook al een paar keer een beach cleanup georganiseerd met veel opkomst dus met een man of 200 het strand schoonmaken, was wel weer gezelli.
Foto's heb ik nog steeds erg verdacht weinig, ga binnenkort maar eens op internet kijken, of ik nog wat vind ergens.
Ik heb wel een nieuw surfboardje, laten shapen door de lokale boardshaper, met mijn eigen design en eigen graphics, echt te mooi en hij surf ook echt geweldig, ik ga hem wel showen als ik thuis ben.
En mijn pappie , mammie en tante zijn hier in Mimizan, heel leuk om weer eens mensen van thuis te zien hier.

Dus met andere woorden ik vermaak mij nog steeds super hier en ben hier ook nog een maand of 2 ongeveer

Nou ja dat wast eigenlijk, niet veel bijzonders vooral veel stappen en surfen en oja ook nog een beetje werken

  • 31 Augustus 2009 - 21:25

    Loode:

    NOG TWEE MAANDEN?!?!?!?! das ff een grote desillusie, ik had ons eerder samen aan de biertjes verwacht. Ik weet ik ben niet langsgekomen maar ja keuze was surfvakantie of computer en rara wie wint er bij mij :-)

    Goed te horen dat alles lekker gaat daar, hier qua weer is het ook heerlijk, ben lekker bruin geworden. Ik lig hier veel op Strand aon de Maas. Goed nieuws hier nog dat mijn nieuwe huisje er steeds reeler uitziet, over een week ga ik praten/onderhandelen dus wie weet als je terug komt heb ik mijn hele eigen huisje met meer ruimte dan wat ik weet wat ik er mee kan doen :-)

    Nou geniet nog lekker van de zon zee strand en golven en toch hoop ik je weer snel te zien

    groetjes

    Loode

    ps: eindelijk weer eens een first reply

  • 05 September 2009 - 21:05

    Mamatey:

    hoi lieve Tey.
    Was echt te gek die twee weken, blij dat we onze zoon weer zagen en ook hoe zijn werkterrein en collega`s eruit zagen (mooi hoor en ook nog aardig)
    Een aanradertje voor iedereen die er eens tussenuit wil.(de financiele vergoeding is een ander hoofdstuk).
    We hebben Tey eens lekker 2 weekjes verwent met onze kookkunsten, we hebben gezien wat hij moet doen en ook hoe hij zijn vrije uurtjes besteed, mamatey doet hem het surfen niet na.
    We verheugen ons op half oktober als hij weer thuis komt.
    Tey doe iedereen de groetjes daar en have a lot of fun en sun.
    Dikke knuffel van pa en ma

  • 10 Oktober 2009 - 13:41

    Loode:

    WAAR BLIJF JE NOU :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tey

mijn franse telefoon nummer is 0033-646263340, hier ben ik zo goed als altijd op berijkbaar

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 1391
Totaal aantal bezoekers 12292

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: