weer terug van weg geweest - Reisverslag uit Mimizan, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu weer terug van weg geweest - Reisverslag uit Mimizan, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu

weer terug van weg geweest

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tey

20 Mei 2009 | Frankrijk, Mimizan

na een helse busreis(6 uur lang op dezelfde plek stil staan omdat eer tank wagen wasmgevallen en uitgebrand), ben ik in Mimizan aangekomen. De eerste week met alleen maar mensen van een of andere middelbare school en leraren, was heel gezellig en uiteraard waren de leraren het ergst, maar was gezellig met een paar van mijn nieuwe collegatjes enzo. En toen kwam Koen ineen keer op bezoek, hij was in de buurt(ik ken hem nog van vorige zomer en in de winter was hij een collegatje) dus was gezellig. Nou iedereen ging zaterdag weg dus ik was alleen nog met koen, tristan(surfleraar) en ik over, dus koen en ik gingen surfen zondag, nou zie foto. De golf brak recht boven me is het was ik of de plank, ik ging dus snel onder mijn plank liggen dus onderwater, en toen viel de golf op mijn plank, en dat was het einde van mijn zo leuke puravida boardje.
En nu ben ik helemaal alleen met Tristan hier op het camp een beetje aant bouwen, nou ja camp, alleen op de camping en een paar mensen int dorpje druk bezig om het weer leefbaar te maken voor de zomer, dus lekker rustig hier, met als gevolg dat er niet veel leuke verhalen zijn, dat is pas over 2 weken dan komen de gasten.
Maar tis wel schitterend weer hier ben al verbrand
nu ga ik slapen in mijn caravannetje

  • 21 Mei 2009 - 15:41

    San:

    Haaaaaai Tey!

    Ik heb geloof ik weer de eer om als eerste te mogen reageren! ;) Haha!
    Ga je ook eens met de bus.. heb je meteen zoiets! :S Maja, filmpjes genoeg om te kijken toch? Haha! En super rielekst van het weer daar! :) Hier is het ook wel goed, maar nog niet echt zo goed om naar het strand te gaan.. Dus ik vrees dat ik over 2 weken met een veel te wit lichaam aan ga komen! ;) Hehe! We zullen zien!
    En echt zonde van je boardje.. Poeheej! Mer good.. iig beter je boardje dan jijzelf woh!

    Alaa denne, amuseer je met Tristan en doe Koen de groeten als hij er nog is! Super tof dat hij langs is gekomen! Nais!

    Alaa denne, tot over 2 weken ergens!

    Joew baaaaaaaaaaiii, xx San

  • 24 Mei 2009 - 15:48

    Loode:

    ah dus dat is gebeurd met je plank. Stoute golven ook, foei foei.

    groetjes Loode

  • 26 Mei 2009 - 17:46

    Mamatey:

    hoi lieve Tey.
    Heb je het kaartje tussen je wollen sokken gevonden?
    Toch goed van mij om het eng....mee te sturen.
    Jammer van je board.
    Weet je wat je moet kopen van je eerste salaris.
    Beter je board dan jij doormidden...hadden we 2 tey`s gehad, ook niet gek...grapje.....
    Pa`s verjaardag weer achter de rug, het was een gezellig weekend, veel aanloop.
    Leuk dat je gisteren op skype was, kon iedereen je zien. Had wel met je te doen, zielig zo alleen.....je hebt er toch wel eentje op je pa gedronken, uiteraard op onze kosten (maken we goed in aug.).
    Tey, ook al staan er geen bomen in de zee, ben toch voorzichtig.
    Tot mails, skype, sms of bels.
    Dikke knuffel van pa en ma

  • 12 Juni 2009 - 18:26

    Mamatey:

    Hoi lieve Tey.
    Het moet toch even van mijn hart dat je bekeuring is binnengekomen die je in Eindhoven hebt gekregen wegens fout parkeren...alweer zonde geld. Ma zal dit "voorschieten".
    Vandaag eindelijk weer mooi weer na een paar dagen regen, goed voor de tuin zeggen ze, maar wij nederlanders zijn dit al heel gauw beu.
    Je krijgt een dikke knuffel van Jorn, is dinsd en woensd bij opa en oma geweest, een heerlijk jong.
    Laura (oud buurmeisje) heeft een zoontje gekregen Jayson, ga dinsdag op kraamvisite met Wilma....
    Het dak is nog niet vernieuwd, weer uitgesteld tot maandag (regen).
    Tot gauw weer en knuffel van pa en ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tey

mijn franse telefoon nummer is 0033-646263340, hier ben ik zo goed als altijd op berijkbaar

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 12291

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: