alweer een week weg - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu alweer een week weg - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu

alweer een week weg

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tey

07 December 2008 | Frankrijk, Risoul

Ben eindelijk in Risoul, heel klein maar leuk dorp, ongeveer op 1800 meter hoogte, dus koud, en veeeeeel sneeuw.
Ik heb mijn auto gister uitgegraven, hij was opeens weg, ik kon hem niet meer vinden, tot ik 2 ruitenwissers uit de sneeuw zag steken. En ja hoor daar was hij toch, na een uur scheppen bleek het mijn auto ook nog te zijn ook. En hij starte meteen en was blij dat hij weer daglicht zag.
Maar mijn rental is klaar en vandaag de eerste collegas gezien, oftewel heel gezellig hier.
heel mooi gebied hier en foto's volgen
en nu ff werken en dan maar biertje drinken op mijn bijna verjaardag.
Oja iedereen is uitgenodigd om een kop koffie te komen drinken, en ik ben heel teleurgesteld als jullie niet komen, nee geintje


  • 09 December 2008 - 09:18

    Mjosé Aben:

    Hallo Tey, ik hoop dat je een leuke tijd hebt, daar in de witte wereld. Maak er een leuke vejaardag van, samen met je collega's. Proficiat van mij en ook van Peter

  • 09 December 2008 - 17:52

    Sanne:

    Hey Tey!

    Het is helaas toch St Sorlin d'Arves geworden dit jaar.. Heel veel plezier in Risoul! Van de zomer weer naar Mimizan!!!!?

  • 09 December 2008 - 19:51

    Pa, Ma:

    Hoi lieve Tey.
    Helaas is mijn lief zusje nog eerder dan wij om je te feliciteren met je verjaardag.
    Niet eerlijk,(haha) wij zagen jou het eerst 27 jaar geleden.
    We wensen je een te gekke verjaardag in het mooie winterwonderland.
    We maken nu een afspraak met Jan om de webcam te installeren, kunnen we elkaar weer zien.
    Ik bel je morgenochtend.
    lieve knuffel van je pa en ma. We miss you.

  • 10 December 2008 - 12:18

    Lidy:

    Hoi lieve schat, van harte proficiat met je verjaardag. Je houdt je verjaardagkadootje nog wel tegoed, hoor, van je peettante. Hoe was het in Les Deux Alpes. Geweldig gebied daar bij jou. Als je zo die natuur daar ziet, heb je respect ervoor. Heb je ook een postadres in Risoul. Kan ik je af en toe wat sturen. Een heeel leuke dag toegewenst en heel veel kusjes van Harry, Lina en Lidy.

  • 11 December 2008 - 20:19

    San:

    Haaaaaaaiii Teyke!!!

    Leuk om je zo te volgen!! Denk dat ik ook maar zo'n site aan ga maken, want ik denk dat ik toch wel t hele seizoen blijf, vind t nu al SUPER!!!
    En nice pictures, ziet er goed uit daar! Veel plezier en tot snel he!!!

    Joew baaaaaaaaaaiii, kusjes San

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tey

mijn franse telefoon nummer is 0033-646263340, hier ben ik zo goed als altijd op berijkbaar

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 12303

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: