jarige job - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu jarige job - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu

jarige job

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tey

10 December 2008 | Frankrijk, Risoul

JAAAAAAAAAAAA JARIGE JOB

word ik 27 jaar en word ik overdonderd met kado's, ongeveer 2 vrachtwagens met snowboards, ski's, bindingen en schoenen, en ik mocht het allemaal inpakken en in elkaar zetten. Toch een lieve baas dat hij aan mijn verjaardag denkt he.
Maar het sneeuwd alweer, na een paar dagen flink scheppen om het terras voor de rentel sneeeuwvrij te krijgen, is er vannacht weer 30 cm ofzo gevallen dus we kunnenweer opnieuw beginnen.
Maar de rental is echt super mooi geworden, en een fantastisch uitzicht over de piste en over de bertoppen, beter kantoor kan ik niet bedenken.
Gisteravond toen ik jarig werd kreeg ik allemaal kado's van mijn collegas en we hebben de hele avond gezellig in een appartement gezeten met zijn allen.
Ik vind het wel tegenvallen dat er niemand van thuis op mijn verjaardag is gekomen, allemaal vlaai ingekocht maar nee hoor, niemand, nee ik krijg genoeg aandacht hier van mijn collegas (aangezien er nog geen gasten zijn)en genoeg fan mail van thuis.
Maar tis echt zooo mooooi hier, wel koud maar ja dat krijg je in de bergen he.
Nou tot zover mijn verjaardag bericht
Thanks aan iedereen die toch ff aan mijn verjaardag denkt

  • 10 December 2008 - 12:57

    Ties En Au3+1:

    Hey allerliefste (schoon)broer en aanstaande Oom (en tante samen eigenlijk, nu nog dan tenminste...)!!!
    We wilden je nogmaals proficiat wensen met je 27ste verjaardag en ik neem aan dat je het nog steeds naar je zin hebt. Echt superleuk voor je! Sorry dat we er niet waren voor strudel met vlaai en gluhwein, gaan we goed maken als de kleine van ons er is! Kom jij maar beschuitje bij ons eten!

    Have fun en many groetels from Obbicht!!!

  • 10 December 2008 - 21:47

    Oma En Pierre:

    Hoi lief kleinkind van ons.
    Namens oma en Pierre willen we jou van harte feliciteren voor je verjaardag.
    Helaas kunnen we geen stuk vla bij je komen eten, de bus gaat niet zo ver.
    Nog een leuke dag en geniet en geniet en geniet..... sorry ik val in herhaling.
    Knuffel van oma en Pierre

  • 11 December 2008 - 07:36

    Hans En Karin:

    Hey die Tey,
    Alsnog Proficiat met je verjaardag.
    Tjonge wat een mooie leeftijd.
    Sorry, we zijn 1 dag té laat met het versturen van de felicitatie, maar is net zo "gemeend". Wij wensen je verder heel veel plezier en succes in het winterse land.
    Veel groetjes uit dit kikkerland van Hans en Karin

  • 11 December 2008 - 20:15

    San:

    Bofkont die je bent!! :) Als ik tijd heb en een auto ter beschikking, dan kom ik es je kant op en krijg je nog steeds die drie verjaardagskussen van mij! :) Als t goed is ga ik maandag naar st francois, maar je weet t nooit! Onze leuke barmanager moet nu ook al hier blijven helaas.. Mer good, kumtj good! Ver zeen os!

    Joew baaaaaaaaaiii, kusjes San

  • 13 December 2008 - 14:53

    Mark:

    Ik kom even voor Tey op:

    Ik ben diep teleur gesteld in iedereen die niet naar Tey z'n verjaardag is geweest!

    Voor Tey en Imke:

    Het was gezellig.

    Gr. Mark.


  • 14 December 2008 - 20:29

    Mama Van Tey:

    Mark, sorry hoor, ik heb woensdagavond de halve harmonie van Beek, genaamd, "Mit Plezeer" lang zal hij leven laten spelen,alleen voor Tey.
    Heb Tey via de GSM mee laten genieten.
    ......dat was pas gaaf....
    lieve groetjes


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tey

mijn franse telefoon nummer is 0033-646263340, hier ben ik zo goed als altijd op berijkbaar

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 12306

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: