ome tey - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu ome tey - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu

ome tey

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tey

04 Februari 2009 | Frankrijk, Risoul

Vorige week een dag of 3 thuisgeweest, om mijn kleine neefje te bezoeken. Wat een poepie ist toch.
Was wel weer leuk om ff thuis te zijn. Ik ben hier vorige week zondag vertrokken en heb sanne in Grenoble opgepikt om dan samen naar nederland te rijden, was weer gezellig.
In nedereland bij ties en au3 langsgegaan om Jorn te zien voort eerst. Ook nog ff bij het nieuwe huisje van dennis gaan kijken, met zwembad en buiten bad.
En toen kreeg dennis op donderdag bte horen dat hij ff een hoogwewrker naar marseille moest brengen, dus dacht tey, ik moet ook die kant op.Dus na een stevig avondmaal donderdag bij mijn pappie en mammie, op naar frankrijk. Auto op de trailer achter dev hoogwerker en zo naar marseille. goedkope rit wast, heeft mij in totaal een halve tank gekost, en nu weer duk aant werk.Tis het drukste week vant seizoen dus knalle de hele week, leuk toch?.
Maar nu weer ff werken dus tot snel

  • 04 Februari 2009 - 12:06

    Sanne Slabbers:

    Whahaha! Geweldig je autootje op dat ding! Sjiek man en ook dat alles goed is gegaan en jullie heel aan zijn gekomen! ;) Hehe! Had ook niet anders verwacht hoor! Mer good.. ik vond het ook echt super vorige week en ver zeen os sjnel weer woh! :) Nog maar 3,5 week en dan zit ik ook weer met mn batse in France! JOEHOE!

    Nou geniet ervan, succes met de drukte en tot sjnellos!

    Joew baaaaaaaaaaaiii, kus San

  • 05 Februari 2009 - 10:51

    Pa:

    je ziet ook van alles op de wegen tegeswoordig. Lijkt me wel relexed om zo naar zuid fr. te reizen. In augustus ook ff met number three son zien te bellen.
    Was gezellig wa die laatste avond. geen wonder dat ik niet kan afslanken.Ze kan koke nietwaar!S is nog gezellig blijven plakken tot ongeveer laat. Leuk.
    to schrijfs

  • 19 Maart 2009 - 19:50

    Tante Lidy:

    Ben erg druk geweest en weinig op je site gekeken. Nog heel erg proficiat met je neefje Jorn. Ja, het is echt een scheetje. Ben met je moeder meegeweest naar Paradiso in Amsterdam, voor de halve finale. Komen ze daar toch door in de finale, geweldig. Uiteraard is Tante Lidy ook van de partij in Tilburg op 11 april a.s. Maar waar ik voor mail, tante Lidy komt een week in augustus haar neef controleren en eens kijken wat die daar allemaal wel doet. Controle moet er af en toe wel zijn, toch. Grapje, nee echt serieus. Ik kom zaterdag's als pap en mam vanuit het Loiredal komen, ook naar Mimisan voor een weekje, als je het natuurlijk ook leuk vindt. Je moeder had het over georganiseerde busreizen door jullie, vrijdagsmiddags vanuit Nederland heen en zaterdagsmorgens recta linea naar jullie camping. Voor mij ideaal, toch? Heb gekeken voor een trein vanuit Heerlen, gaat ook, maar met een bus hoef je niet over te stappen en ben je toch wat veiliger met dezelfde mensen om je heen. De week erna zou ik dan met de bus die zaterdags op komt, weer terug moeten rijden, want 23 augustus moet ik thuis zijn. Moet 24 augustus weer werken.
    Kijk maar eens wat je voor mij kunt uitzoeken, ook wat betreft kosten, waar ik moet boeken, welke opstapplaatsen. Even genoeg gezwammeld. Hoe is het met jou. Uit het fotoboek blijkt, hoe mooi het daar wel is en uit de nieuwsberichten blijkt ook dat het nog steeds sneeuwt. Ben je die sneeuw nog niet beu? Een beetje verkering misschien? Foto met leuk meisje!!!
    Laat snel wat van je weten, ik verheug me al erg op een weekje zon en strand in Mimisan, fijn met leuke familie om mij heen. Zaterdag gaan wij bij je moeder en vader eten, gezellig. Laat snel wat van je horen, liefs, Lidy en groetjes van Harry en een dikke knuffel van Lina.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tey

mijn franse telefoon nummer is 0033-646263340, hier ben ik zo goed als altijd op berijkbaar

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 12288

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: