ski ? - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu ski ? - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu

ski ?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tey

22 Januari 2009 | Frankrijk, Risoul

ja vandaag voor het eerst op skies gestaan, en wat denk je? Nou eigenlijk ben ik best goed, meteen rode piste gedaan natuurlijk en na 10 minuten was ik al bochten aant maken, ik ga alleen nog niet zo hard maar ja da komt wel.
En ik ben oom geworden, dus neefje Jorn, ik kom over een paar dagen ff thuis.
Nou eigenlijk weinig inspiratie, maar tis nog steeds gezelli hier.
da wast eigenlijk, saai he

  • 23 Januari 2009 - 10:08

    Sanne Slabbers:

    Wat cool! Goed bezig.. Ik wil ook nog steeds een keertje de ski's op.. Is alweer 7 jaar geleden, dus ik denk dat, als ik uit de lift kom, ik best zenuwachtig ben! ;) Haha!

    Verder nogmaals gefeliciteerd met je ome schap! JOEHOE! Echt super leuk voor jou en bij deze de papa en mama en opa en oma van Jorn: uiteraard ook GEFELICITEERD en geniet ervan! :D

    Alaa denne, tot morgen slesj overmorgen (die site van treinen doet raar! :S Dju!).

    Joew baaaaaaaaaaaiii, kus San

  • 30 Januari 2009 - 17:48

    Mama Tey:

    Hoi lieve Tey.
    Het was erg gezellig dat je 3 dagen thuis was.
    Eigenlijk veel te kort.
    Ook erg leuk dat we Sanne hebben gezien en dat Mark op visite kwam.
    Dennis, je bent een kei dat jullie samen naar Marseije zijn gegaan.
    Heb je een foto gemaakt van de trailer met `t ootootje?
    Tot skype.
    Knuffel van pa, ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tey

mijn franse telefoon nummer is 0033-646263340, hier ben ik zo goed als altijd op berijkbaar

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 12299

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: