carnaval? waar? - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu carnaval? waar? - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu

carnaval? waar?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tey

22 Februari 2009 | Frankrijk, Risoul

Na mijn laatste bericht op 10 februarie, heeft het niet meer gesneeuwd, en oja ik heb ook geen trui overdag meer aangehad, oftewel alleen maar zon en in mijn t-shirt opt terras zitten. Maar de sneeuw word er niet beter van dat is nu veel ijs of heel papperig.
Dus ga je andere dingen doen aangezien er geen poeder is om offpiste te gaan en op de piste veel ijs ligt, maar wat? Nou gewoon jibben zoals dat heet, das 180 springen op elk hobbeltje wat je vind, fakie rijden en dat soort dingen oftewel een beetje aanklote op alles wat je tegenkomt op en naast de piste.
En het is carnaval, ja niet hier hoor, maar we zijn met 3 personen uit het zuiden hier op deze hele berg, dus wij zijn verkleed met zijn 3en en we vieren het ook. Dus iedereen kijkt me weer eens als een botsauto aan voor de verandering ,maar als ik maar lol heb, toch?
Maar we hebben veel fransen deze week en verdacht weinig hollanders laat staan limbo's.
En ik heb goed nieuws, ik kom rond 15 april terug naar nederland, dan ben ik klaar hier, en ik heb ook nog iets minder nieuws voor het thuisfront, ik moet 4 mei weer in Mimizan zijn, dus mijn vakantie in nederland is van korte duur.
Fijne carnaval iedereen en ik ga maar weer eens ff int zonnetje zitten en alleen carnaval vieren hier op de berg

  • 22 Februari 2009 - 18:53

    Sanne Slabbers:

    Haai verrassend nieuws brengend menneke!

    Ten eerste.. geen sneeuw! Huh? Wie kin det denne? Komt er vast weer aan, want op het nieuws vertellen ze allemaal van die dingen! ;) Haha! Mer good.. wel rielekst van het zonnetje en jibben (hebben we laatst in landgraaf ook soort van gedaan! Hehe!)! Coolio! Niet vergeten fotookes te maken he!
    En ik ben ook eens heeeeel erg benieuwd naar je carnaval daar! Hihihi! Geweldig! Hier is t iig stukken drukker, poeheej! Mer waal leuk, ow oepsie, mocht ik niet zeggen he! :P Hehe! >> iig veel plezier ermee en idd.. Esse mer lol hubs! Joehoe!
    En waat zeasse mich noe! 15 april al terug noa hiej en dan begin mei alweer die kant op! Dju, des sjnel! Mer good, kumtj allemaol good en we zien ons vast snel weer eens! :D Volgende weak bin ig der al!!!

    Alaa denne, veel plezier nog met carnavallen in je bijna uppie (anders moet je als remie gaan! ;)), den goan ig aug zoa weer get drinke! :)

    Joew baaaaaaaaaaaaaaiii, xx San

  • 24 Februari 2009 - 14:10

    Ties:

    Dus eigenljk moet ik mijn verjaardag eerder vieren nu.... Haha....

    Kun je idd Jorn nog ff zien he, kun je later met hem gaan snowboarden enzo, als ie 5 is ofzo of als het kan zeg maar. Zal ie leuk vinden!!! Tot gauw dan maar!!!

  • 01 Maart 2009 - 11:10

    Loode:

    Alles gaat nog goed, mooi. Hopelijk is er wat meer sneeuw gevallen anders word het veel wandelen :-) Dus 2 weken en dan weer terug naar le france om te surfen, cool. Bij mij zijn er ook een paar veranderingen zoals ik ga stoppen bij HP en heb een andere baan bij Bill Gates, beter betaald en kan certificaten gaan halen en hebben me overgenomen met onbepaalde tijd contract. En binnenkort zit ik in Queer eye for a Straight guy Mestreech en krijg een kleding makeover (ten minste poging tot) :-). Voor de rest gaat het goed met sporten, ga nog steeds veel, als je terug komt is dat voor of na tweede paasdag? in ieder geval tot snel

    groetjes Loode

  • 04 Maart 2009 - 19:55

    Mamatey:

    ha die lieve Tey.
    Nog 6 weekjes....
    We zijn er weer helemaal klaar voor.
    Heb weer alle kasten nagekeken en....ruimte....geschept.
    Nu genoeg plek voor je spullen.
    Wil je je grote bed op je kamer.... gaan we die halen als je thuis bent.
    Zaterdag naar Paradiso in Amsterdam met 2 bussen fans van Pitch light, duim voor hen, als ze door zijn ...op 11 april naar Tilburg voor de finale beste coverband.
    Doe Dennis de groetjes in het weekend en als je Sanne ziet ook.
    Dikke knuffel van pama

  • 08 Maart 2009 - 10:42

    Ma:

    Gisteren naar Paradiso geweest met Lidy. Hele dag weg. Hartstikke volle tent. Haringen in een ton. Kun je verwachten zo vlak bij zee. Maar wel zeer leuk. Pitch Light zijn 2e geworden en dus door naar de finale in Tilburg op paas-zaterdag. Kan dus niet mee met de Kennedy-mars. Jammer (ha ha). We waren om half vijf 's morgens terug. veel groetjes van hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tey

mijn franse telefoon nummer is 0033-646263340, hier ben ik zo goed als altijd op berijkbaar

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 12289

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: