bomen koppen? - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu bomen koppen? - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu

bomen koppen?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tey

10 Maart 2009 | Frankrijk, Risoul

Na een gezellig weekend met Dennis te hebben gehad, ben ik weer druk bezig met "werken".
Vorige week heeft het eindelijk gesneeuwt sinds een maand, werd tijd, dus Tey off piste. Dat was iets minder, ik ging met 2 collega's door het bos boarden (wat ik al vaker had gedaan), maar dat ging voor het eerst mis. Ik maakte een bocht, eigenlijk poging tot, en toen ging het mis. Op een steil stuk ging ik onderuit, viel op mijn rug en glee tussen de bomen het hellingkje af. Ik knalde met mijn hoofd vol tegen een boom, toen begon ik door de klap te rollen en de draaien, en kwam tot stilstand tegen een boomstronk die uitstak met als gevolg, pijn aan mijn borst, en de dag erna overal spierpijn.Dus bomen, kappen ermee.
Maar ik had een helm op anders had ik echt een gat in mijn hoofd opgelopen, minimaal.
Maar de bomen leven nog dus ik heb de natuur niet beschadigd.
Maar dennis was hier afgelopen weekend, da was wel gezellig.
Gister is tie vertrokken, moest ik hem ff in marseille afzetten. Dat was leuk, ik heb gewoon gras gezien, twas nog groen ook, en groene bomen en roze flamingo's(weet ik ook niet, die stonden gewoon langs de weg opeens). Maar ik zie al een maand of 3 alleen maar dennenbomen en sneeuw dus als je ineens gras ziet is dat best wel heel mooi eigenlijk.
Zaterdag komt een vriendinnetje van me die ik van de zomer nog ken, dus word wel weer gezelli, en Sanne komt volgende week en de week daarna komt Claudia uit geleen hiernaartoe, dus ik heb het er weer druk mee.
En Imke mijn collegatje is naar huis snik snik, 3 maanden lang samen gewoont en geleeft met haar dus ik mis haar wel een beetje.
Da was weer mijn afgelopen week, oja Ties ik duim voor pitchlight


  • 10 Maart 2009 - 17:28

    San:

    Haaaaaaaaaaiii Teyke!

    Mer mer mer toch.. jij maakt me weer wat mee in die sneeuw zeg! Haha! Mosse aug neet doon he, bomen koppen! Bahbah! Lijkt mij minder prettig enzo.. Mer good! Groen gras, blauwe lucht, zand, strand en roze flamingo's kom ik hier iig niet tegen! Haha! Het sneeuwt hier al een paar dagen met zondag een verrie zonnige onderbreking.. nu weer volop sneeuw en morgen hopenlijk weer een opklaring! Zou rielekst zijn! :D Bin benuudj! Ben vandaag iig ook weer de piste op geweest, was echt rielekst, alleen een flinke jaap in mn boardje.. :( Hasses!

    Alaa denne, ver zeen os volgende weak! :) Jammer dat Imke al weg is trouwens.. Is er nu dan ook iemand anders of niet?

    Joew baaaaaaaaaaaaii, xx San

    PS Idd Ties.. Heel veel succes met Pitchlight!

  • 10 Maart 2009 - 18:14

    Pa:

    was onze prinses maxima niet in de buurt? Anders had ze vast haar gevleugelde uitspraak: "een beetje dom" gebruikt. Bomen en koppen moeten niet te dicht in de buurt komen van elkaar. Ik ben blij dat in mimisan geen bomen in het water staan.Bedank je beschermengeltje maar als je weer eens een kerk tegen komt. Steek een kaarsje op. Ik had je graag in een stuk teruggezien. Kiek oet manne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tey

mijn franse telefoon nummer is 0033-646263340, hier ben ik zo goed als altijd op berijkbaar

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 12301

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: