bijna thuis - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu bijna thuis - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu

bijna thuis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tey

05 April 2009 | Frankrijk, Risoul

Je raad het nooit, eindelijk sneeuw.
Maar liefst 2 dagen poeder gereden, echt te gek gewoon, maar na 2 dagen was de poeder weer gesmolten want ondanks de sneeuw ist nog steeds korte broeken weer.

Gister weer een grote aankomst gehad, ongeveer 270 mensen, alleen maar belgjes, en volgende week is promo, dan komen allemaal de bekenden van sportura hier heen en dat is dan meteen de laatste aankomst vant seizoen, dus dan zit het er weer op.
En 18 april gaan de laatste mensen weg, dus dann ist nog ff opruimen poetsen enzo, en nog 1 dag skieen met al mijn collegas ibn tignes. En dan op naar huis dus ik vertrek rond de 23 ofzo, en ik ga weer naar mimizan rond 9 mei, dus ties ik ben er met jou verjaardag.

Vorige week in les minuires geweest met wat collegas, er was een soort van reunie van de Pura Vida (het surfbarretje in mimizan waar ik altijd kwam), de eigenaren waren daar in verband met een uitje van studio brussel, en aangezien ik daar wat collegas heb was het goede reden om iedereen te bezoeken, was dus weer gezelli.
En dinsdag naar deux alpes, want daar zijn nu een paar belgische vriendinnetjes die ik ff moet zien, dus druk druk druk

Oja, mijn helm heeft weer mijn leven gered gister, mijn bord bleef haken op een ijsplaat dus ik viel met volle snelheid voorover, dus geen tijd om je optevangen, en met mijn hoofd vol op de ijsplaat, toen had ik knallende hoofdpijn en ik zag sterren, maar na 15 minuten stil zitten ging het weer. Dus zonder helm wast met schedelbasis fractuur naar ziekenhuis.
Dankjewl helmpje

Dat was weer zo'n beetje mijn verhaaltje dus toit over 3 weken ofzo

  • 07 April 2009 - 17:26

    Mamatey:

    Hoi lieve Tey.
    Ik zal vast een gouden kooitje voor je helmpje bestellen.....
    Nog 2 weekjes werken, skien en feesten, dan opruimen en dan naar huis. Je kamer is al op orde gebracht. Jorn vond het uiteindelijk goed dat jullie van kamer wisselden, hij zei nog: "want hij is groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk".
    Jorn wil nog heel vaak met zijn oom sporten, dus Tey....ben een beetje voorzichtig deze 2 weken.....
    We verheugen ons op je thuiskomst.
    Lidy heeft speciaal voor jou haar verjaardag gezet op 30 april, nogmaals "wat een peettante".
    Duim zaterdag voor Pitch light, finale in Tilburg.
    We bellen/hyken nog.
    Dikke knuffel van ma

  • 12 April 2009 - 14:16

    Mamatey:

    Hoi Lieve Tey.
    Hoe gaat het bij jou?
    Hier is het Pasen.
    Gisteren met Lidy naar Tilburg, finale beste coverband Nederland.
    Een te gekke avond, veel goede bands, en wat denk je?????
    Pitchlight winnaar publieksprijs...te gek....waren allemaal dol blij....
    Lieve groetjes ma

  • 15 April 2009 - 10:14

    Loode:

    jayyy nog even zit al paar weken in training bij mijn nieuwe baan en gaat goed hier dus. Lang leve je helm en ik zie je binnenkort weer :-)

    groetjes Loode

    geniet nog van het weer, hier is het ook lekker

  • 16 April 2009 - 17:21

    Mamatey:

    Hoi lieve Tey.
    Nog een weekje???????
    Number three-son Dennis is al vanaf dinsdag aan het werk aan de voortuin en number four-son Mark helpt hem al vanaf gisteren.
    Heb toch maar een foto genomen...omdat number one-son en number two- son elders werken en geen tijd hebben....haha...
    Tey, geniet maar van je vakantie in Nederland, je hebt lang genoeg achter elkaar gewerkt.
    Nou ja,je vakantie!!!!!..... al je spullen moeten weer verhuisd worden, je moet naar Eindhoven voor de selectie van Breakloose.
    Werk ze nog dit laatste weekje en zorg dat je uitgerust vertrekt.
    Dikke knuffel ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tey

mijn franse telefoon nummer is 0033-646263340, hier ben ik zo goed als altijd op berijkbaar

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 12307

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: