nog steeds zon - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu nog steeds zon - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu

nog steeds zon

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tey

23 Maart 2009 | Frankrijk, Risoul

Er ligt nog steeds sneeuw, op de piste dan, want het heeft nog steeds voor het laatst 10 feb gesneeuwd, sinds dien alleen maar zon en korte broeken weer, dus de bruine kop is al flink aant komen.
Maar afgelopen week was weer leuk. Sanne is dinsdag in risoul aangekomen, en donderdag heb ik haar naar saint francois gebracht, was weer leuk om haar te zien, en we hebben geskied samen. Daar ben ik zowiezo al een paar dagen mee bezig, want de sneeuw is zo papperig en slecht dat ik mij erger als ik ga snowboarden, dus dan ga ik skieen want dan ben ik nog druk bezig om recht te staan en let ik niet zo op de kwaliteit van de sneeuw.
Maar ik had sanne weggebracht donderdag, en vrijdag ochtend ging ik weer terug naar risoul, en wat denk je. In Italie alweer in een sneeuwstorm net als de vorige keer, alleen nu lag er geen meter maar 10 centimeter. Dus ik blij, hopend dat dat ook in Risoul zo was maar eenmaal de grens over scheen de zon weer en geen vlokje gevallen. Dus blij met een dode mus zoals ze dat zeggen.

En toen werd het zaterdag, toen kwam Claudia hier met de bus aan, die is dus nu hier, is weer gezellig, alleen ze moet het boarden iets meer oefenen. Ze is meer een "int zonnetje op het terras hang" meisje. Maar ja met deze sneeuw is dat ook niet erg, je mist toch niks.

Dus deze maand is de "Tey bezoek maand". En over 3 weekjes alweer naar huis, 2 weken vakantie vieren, en mijn kleine neefje bezoeken uiteraard.

Ik ga ff opt terras zitten met de dikke neken van T-Mobile, die zijn nu hier met 150 mensen, dus ff kijken of ik een trui kan scoren bij ze

tot over een paar weekjes iedereen

  • 24 Maart 2009 - 19:27

    Mamatey:

    Hoi lieve Tey.
    Niet te geloven, ik ben eindelijk de eerste die reageert, volgens mij gunt Sanne ons nu die kans.
    Inderdaad nog een kleine 3 weekjes, dan kom je weer thuis, gezellig.
    Vanmiddag nog weer bij Jorn geweest, het is zo`n lief knulletje, alweer 9 weken oud.
    Leuk, dat Lidy ook een weekje naar Mimizan komt, wat een peettante.
    Doe Claudia de groetjes en geniet nog de laatste weekjes van de sneeuw.
    Dikke knuffel van pa en ma en... wees toch nog maar voorzichtig......

  • 25 Maart 2009 - 15:07

    Loode:

    Hey Tey,

    Balen dat er zo weinig sneeuw is maar gelukkig heel veel zon. Hier alles nog steeds goed, sporten gaat goed, ben je trouwens 13 april al in nederland/maastricht anders heb ik wel een leuke bezigheid hier voor je :-)

    Waar blijven al die foto's nou is je camera kapot :-)

    groetjes Loode

  • 25 Maart 2009 - 20:36

    San:

    Haha! Joehoe! Eens niet de eerste! ;) Het is jullie gegunt mapa tey! Hihi!
    Mer good.. heeft het daar ook alweer gesneeuwt? Hier sinds gisteren of eigenlijk maandagnacht flinke pakken en t houdt maar niet op! JOEHOE! Rielekst dus! :)
    Vandaag ben ik ook nog ef met Evelisandry (afkorting van de 5 rielekste meiden van SFL! ;) >> Eveline, Elianne, Anne, Audry en ik) naar Chambery geweest. Super leuk en gezellig en uiteraard weer efkes geshopt! :D Had bijna een piercing laten zetten, maar dju.. shop piercte vandaag niet! :S Ach ja, volgende keer beter woh!

    Alaa denne, veel plezier nog daar en geniet van t zunke / de sneeuw!

    Joew baaaaaaaaaaaaaaaaiii, liefs San

  • 27 Maart 2009 - 12:12

    Ties:

    Hey Tey,

    Ik moet je alvast de groetjes doen van Jorn!!! Hij kijkt er al naar uit!!!

    Kun je geen nieuwe gsm regelen voor me?! Ik heb wel een KPN abonnement......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tey

mijn franse telefoon nummer is 0033-646263340, hier ben ik zo goed als altijd op berijkbaar

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 12304

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: