sneeuw - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu sneeuw - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu

sneeuw

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tey

17 December 2008 | Frankrijk, Risoul

nog steeds veel te veel sneeuw, moet om de dag de auto uitgraven anders vind ik hem nooit meer terug.Maar houd het wel spannend.
En voor de rest zijn de liften open gegaan afgelopen zaterdag dus al 3 dagen op mijn boardje gestaan, echt te leuk om weer op de piste te staan.
De feesten zijn ook geweldig hier, regelematig word de bar in brand gezet voor extra show, en de mensen uit het dorp zijn ondertussen al vaste gast hier in de kroeg van sportura, en vanaf zaterdag word het eindelijk heel druk hier. Ongeveer 400 mensen komen zaterdag skimateriaal huren bij mij, dus dat word knallen, maar ben nog steeds blij dat ik hier ben, en het volk hier is echt super
nu ga ik ff eten want dat vergeet ik hier nog wel eens

• 17 December 2008 - 17:23

San:

Bofkontj!!! Ik mag er alleen nog maar tegenaan kijken, doorheen lopen en uitglijen! Poeheej! Gisteren had ik mn hele kont nat! BAH! En toen werden we door Fransmannen van de snackbar naast de Yeti naar een of andere eettent gebracht achterin een busje (enige die open is.. supermarkt is ook nog niet open en we zitten zonder auto nog.. henjig dus! ;)). Woew toch nog een beetje avontuur hier! :P Hehe!

Veel plezier nog met feesten en boarden woh!

Joew baaaaaaaaaiii, xx San

PS Goed eten he, want drinken is ook duur! ;)