adres - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu adres - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu

adres

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tey

17 December 2008 | Frankrijk, Risoul

jaaa ik heb eindelijk een adres, of teminste iets wat er op lijkt, dus iedereen die post wil sturen, of kado's kan dat bij deze, hier komt tie.
Chez Solari Gerard
Chalet Pitchourette
05600 Risoul 1850

wel ff mijn naam en experts in snow erbij vermelden, want de post komt bij mijn huurbaas aan die boven mij woont, dus dan weet hij dat het voor mij is

• 17 December 2008 - 17:20

San:

Des henjig, moet je alleen niet vergeten ook France eronder te zetten.. Zo lomp ben ik nl nog wel es geweest! :S Whahaha!

Sanne actie dus!!! ;)

Joejoew, xx San

• 24 December 2008 - 10:30

Family Ties:

Hey Ome Tey!

Nog heel fijne Kerstdagen en alvast een goeie Roetsj gewenst voor 2009! Het gaat nog allemaal voorspoedig met ons en met de kleine. Hou er rekening mee dat het januari wordt, cool he?! We missen je en namens ons allemaal: Veel plezier daar verder en tot over een paar weekjes!!!!!

• 24 December 2008 - 12:33

Mama Van Tey:

Hoi lieve Tey.
    Alles okè? Bel ons 1ste kerstdag, anders doen wij het.
    Ik moet dadelijk werken tot zeker 21.30 uur en 2de kerstdag s`middags.
    Morgen eten bij Lidy en Harrie, we zullen je missen.
    Zaterdag 3de kerstdag komen Audrey en Ties eten, we zullen voor jou een stoel erbij zetten .
    Ik ben heel erg verkouden, je pa heeft me aangestoken, hij is er nu vanaf .
    Hele fijne kerstdagen, we zullen een kaarsje voor je branden.
    Liefs en veel knuffels van ma (en ook van pa)