kerstmis - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu kerstmis - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu

kerstmis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tey

25 December 2008 | Frankrijk, Risoul

Tis niet te geloven maar het sneeuwt, en dat met kerstmis. Nou ja zo moeilijk is dat ook niet hier, of de zon schijnt en je loopt in je t-shirt zoals de afgelopen daagjes, of je loopt met een dikke jas en het sneeuwt.
Maar afgelopen weekend mijn vuurdoop gehad, 380 mensen die op 1 dag kwamen huren, dat was ff druk, gewerkt van 8tot 24 uur. daarna naar huis, maar mijn baas had perongeluk de huissleutel weggegooit, dus ik kon mijn appartement niet in, slim he?. dus overnacht in een ander appartement,lag om 2 uur snachts in bed, en om 6 uur ging de wekker weer. zondag gewerkt van 7 tot 18 uur. lekkere druk weekend gehad dus.
en eergister meegeholpen in de kroeg hier, het was zo druk dat ze het niet meer aankonden , dus na 1 biertje gedronken te hebben, achter de tap gesproingen en later uitsmijter gespeeld bij de deur.
Maar het bevalt nog steeds, veel mensen die terugkomen om de afstellingen van hun materiaal te veranderen of om rare vragen te stellen, en om te melden dat hun materiaal gejat is, dat is dus al 3 keer voorgekomen deze week. dus dat kost mensen veel geld.
Straks een groot feest op het terras met bbq en dj buiten dus da word wachten op politie.
Maar ik wens iedereen een fijne kerst en tot eind januarie dan ben ik weer ff int land

  • 26 December 2008 - 00:43

    Sanne Slabbers:

    Wat leuk dat t sneeuwt! :) Echt een uber witte kerst zoals iedereen die wil dus! :D Rielekst!
    Hier ligt wel nog veel sneeuw, maar er moet binnenkort wel weer even wat gaan vallen, want de grassprietjes komen alweer er doorheen.. Mer good! Leuk dat het nog allemaal bevalt, je t lekker druk hebt gehad en je al als tappert hebt gefungeerd! NAIS!

    In ieder geval nog een heeeeeeeele fijne tweede kerstdag en tot snel! :d Je kan volgende week ook in Le Corbier langskomen he.. als je tijd hebt! ;)

    Joew baaaaaaaaaaaii en slaap lekker, kus San

  • 27 December 2008 - 13:57

    Pa:

    witte kerst, wie wil dat niet. Wij waren bij Lidy en dat was lekker. Wel een dure grap geworden. Mam heeft ff afgewassen en dat kostte twee borden en een kom het leven. Lidy heeft mooi servies en de kosten waren dus bijna € 70. Ik heb haar meteen verboden om bij Lidy nog te bewegen. Ik lees regelmatig deze pagina en vind de reacties van iedereen wel grappig. Zijn die ski-uitrustingen niet tegen diefstal verzekerd als je die huurt? Volle prijs is wel erg kostbaar nietwaar?
    Vanavond komen Ties en Audry eten met de kleine. Kom anders ook ff langs. (flauw he!)Zet eens wat nieuwe foto's hier op.
    ik stop. groetjes an ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tey

mijn franse telefoon nummer is 0033-646263340, hier ben ik zo goed als altijd op berijkbaar

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 12301

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: