hoihoi - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu hoihoi - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu

hoihoi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tey

29 December 2008 | Frankrijk, Risoul

er is al 2 weken geen sneeuw meer gevallen, de pistes zijn bijna ijs. Ben net ff op de pistes geweest, en meteen en klein meisje aangereden, maar ja zij heeft niks en ik ook niet.
maar vandaag een beetje bijgekomen vant weekend. we hebben met 5 man de rentel gedraaid en van vrijdag 3 tot 24 gewerkt , van zaterdag 8 tot 23 en zondag van 7 tot 18, dus ik was redelijk gaar, maar ja hoort erbij he. en voor de rest komt mark dalijk langs(das een vriend van thuis), hij komt ff een paar dagen logeren, dus hij mag koken maar dat weet hij nog niet.
Er komen binnenkort foto's, maar die staan op een andere laptop dus die moet ik eerst ff omzetten

okee goeie roetsj en tot over een tijdje maar weer

• 30 December 2008 - 17:12

Pa:

je moet ook voorzichtig zijn met zonder richting aan te geven af te slaan. ben zuinig op jezelf en anderen. leuk dat mark komt of er al is. doe hem de groeten. ook jullie een gooje roetsj.

• 31 December 2008 - 09:18

Family Ties:

Hey Tey,

Een hele goeie roetsj gewenst van ons alle vijf (Olly en Mousje ook natuurlijk)!!! Tot gauw!!! P.S. Ik heb toch geen webcam op laptop, dus skypen zit er voorlopig niet in, sorry...

• 01 Januari 2009 - 11:19

Ma En Pa:

Allen die dit lezen de beste wensen voor 2009. Veel goede dingen en vooral gezondheid. Een beetje geld is daar behulpzaam bij.