3 dagen vrij - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu 3 dagen vrij - Reisverslag uit Risoul, Frankrijk van tey bontemps - WaarBenJij.nu

3 dagen vrij

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tey

04 Januari 2009 | Frankrijk, Risoul

gelukkig schijnt de zon weer voor de verandering, het wwer is nog steeds super, veel zon en dan valt er 1 dag in de week sneeuw, wel meteen een halve meter maar de rest van alle weken tot nu toe is er veel zon.Regelmatig in mijn t-shirtje sneeuw scheppen, das best lekker eigenlijk.
Afgelopen weekend best leuk gehad, ipv 400 mensen die kwamen terug brengen en de dag erna weer kwamen huren hebben we dit weekend 400 mensen gehad die kwamen terugbrengen en 160 die materiaal kwamen halen, dus best rustig gehad. Alleen al het materiaal moet nog gewaxt en geslepen worden.Maar ja ik heb de komende 3 dagen vrij, dus ik ga weg hier ,op naar saint francois, daar ga ik bij een paar mensen op bezoek ff een paar nachten. Dus mijn collegatje imke staat alleen voor 300 ski's en boards om te waxen en slijpen.
Ik ben tegenwoordig de onderhouds man van ski's en snowboards, tegenwoordig kan ik alles maken wat maar met zoiets te maken heeft, ik word er steeds handiger in, dus ik krijg het steeds drukker ermee, maar ja anders zit ik toch maar op de piste dus kan ik net zo goed iets nuttigs gaan doen he?
Nu moet ik ff een schans gaan uitproberen die ze hier voor de deur van de rentel hebben gemaakt, dus eens kijken of die goed gemaakt is.
Oja de eerste afdaling van 2009 staat op mijn naam, we zijn met een paar mensen om 5 uur snachts 1 januarie de piste op gaan lopen met mijn board op de rug, na 2 uur lopen de zon op zien komen bioven aan de berg en de eerste afdaling gemaakt van het nieue jaar, is een keer wat anders als de nieuwjaaarsduik he?
Goed nu ga ik ff schansen testen

  • 05 Januari 2009 - 18:34

    Ma:

    Hoi lieve Tey.
    Als je terug bent van je verlof moet je maar eens bellen, kunnen we weer skypen.
    Ook hier heeft het vandaag flink gesneeuwd m.a.g. veel files, veel tijd kwijt om naar je werk te gaan, wel mooi.
    Maar dat is ook alles, het voorjaar kan voor mij niet vlug genoeg beginnen. Heb veel respect voor je dat je de sneeuw al zo lang volhoud, ik ben nu niet jaloers op je, word ik wel weer als je naar Mimizan teruggaat.
    Ik ga dadelijk de zomervakantie reserveren, waarvan week 34 en 35 Mimizan wordt.
    Je gaat toch hopenlijk wel, anders ga je over de knie.
    Nog leuke dagen en we verheugen ons op je weekje Grevenbicht.
    Ben voorzichtig, je moet nog heeeeeeeeeel lang mee.
    Knuffel ma

  • 07 Januari 2009 - 20:03

    Ma:

    Hoi lieve Tey.
    Wist je dat je piercing vast kan vriezen bij extreme kou?
    Grote kans op pijnlijke bevriezing.
    Het metaal van een piercing geleidt warmte maar ook kou erg goed.
    Dus... houdt je mond dicht tijdens het afdalen, niet praten als je buiten bent.....
    Tot skypen....
    Knuffel ma

  • 08 Januari 2009 - 12:22

    Sanne Slabbers:

    Haaaaaaaaiii Tey!

    Ik vond t erg leuk dat je efkes langskwam! :) Gezellig!
    Ik vind het nog steeds knap dat t je gelukt is zo vroeg die berg op te klimmen, maar wel ontzettend gaaf! Dat je daar trouwens geen foto's van hebt gemaakt.. Haha! Vast iemand anders woh!

    Heej maar ik ga weer eens wiejer, zit hier in SSA op de laptop, want de rest is de piste op! Dju! Mer good.. Kan ik zometeen ook weer es een 'verhaaltje' op mn site zetten!

    Tot sjnel woh!

    Joew baaaaaaaaaaaaiii, xx San

  • 09 Januari 2009 - 11:45

    Diana:

    Hey lieverd,
    mag ik even zeggen dat ik jaloers ben!!
    Ik ben ondertussen weer in ons koude kikkerlandje en verlang weer naar de zon. Heb gelukkig wel alweer een kamertje gevonden en ga dit weekend verhuizen. En dan begint het serieuze leven weer genaamd school! Zit er trouwens serieus aan te denken om jou kant uit te komen als ik weer vakantie heb. Even weg hier uit het saaie Nederland. Nou lieverd, geniet er nog van en ik blijf je verhalen volgen!
    Kus Diana

  • 10 Januari 2009 - 19:30

    Ma:

    Hoi lieve Tey.
    Je krijgt de groetjes van de 2 Body Com Bat meiden.
    Ze vroegen hoe het met je was en hoe je vergaat in het mooie winterse land.
    Ik moest je doorgeven: als je weer in het land bent moest je echt even komen Body Com Batten.
    Knuffel ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tey

mijn franse telefoon nummer is 0033-646263340, hier ben ik zo goed als altijd op berijkbaar

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 12307

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: